GÜZEL İSTANBUL 2011

    Ülkemi seviyorum. Gezdikçe, gördükçe, tanıdıkça daha çok seviyorum.
Ecdad çok büyük işler yapmış, çok güzel eserler bırakmış, yaşanılası memleket bırakmış.
Bunların da başında bana göre İstanbul geliyor. Adına şiirler, şarkılar yazılan İstanbul.


    İstanbul'u birkaç kelime ile anlatmak mümkün değil. Ben herkesin İStanbul'u gezmesini görmesini isterim. Boğaz ayrı bir güzellik, haliç bambaşka...
Kız kulesi, Galatası, Hisarları...
Camileri, Sarayları, Kapalı çarşısı...
Tarih ve modern iç içe.
    Ankara; Türkiye'mizin başkenti, İstanbul dünyanın başkenti diyebiliriz. Tarih boyunca İstanbul hep zaptedilmek istenmiş. Fatih Sultan Mehmet Han 'ın yadigarı İstanbul, kıymetini çok iyi biliyoruz.
Okul olarak yaptığımız İstanbul gezisi çok güzeldi. Düzenleyen, katılan herkese çok teşekkür ediyorum.  


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ZAMAN AYARLI ÇALIŞAN MOTOR

ZAYIF AKIM TESİSAT ŞEMALARI

Elektrikli Turbo Fırın Devresi